Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
|
4ID member
|
|
|
|
Geplaatst: 02-08-2014 12:01:13 Onderwerp: Eigen event: Gits |
|
|
Kristof & ik hadden het idee om een event te organiseren op het domein van mijn ouders. Er mag niet geairsoft worden, maar wel met tenten enzo. De enige voorwaarde is dat we respect hebben voor de natuur - zo zegt mijn vader.
Kristof sprak om iets te organiseren rond eind september. Het enige weekend waarop ik vrij ben in september is 20 - 21 september.
Past dit ook voor jullie? Wat vinden jullie van het idee?
Shoot...  _________________ "Never think that war, no matter how necessary, nor how justified, is not a crime." - Ernest Hemingway |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
|
|
|
Geplaatst: 02-08-2014 14:11:08 Onderwerp: |
|
|
we kunnen daarna of tijden ook een skirm doen bij je opa, das niet zo ver daar van _________________ .
Get some!! Get some!!
Anyone who runs, is a VC. Anyone who stands still, is a well-disciplined VC!
Ain't war Hell? |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
4ID member
|
|
|
|
Geplaatst: 02-08-2014 16:12:31 Onderwerp: |
|
|
Ja inderdaad! Opa is wel aan het kijken om een nieuw huis te kopen dus het bos zal niet zo lang meer te gebruiken zijn. Maar zolang hij er woont, mogen we blijven spelen.
Mag van papa toch in het verste bos skirmen maar vrees dat het er nog wat te open is. Kom gerust langs en oordeel zelf.
We hebben het verste bos en boomgaard dat we mogen gebruiken tijdens ons 'event'. Plaats zat dus!  _________________ "Never think that war, no matter how necessary, nor how justified, is not a crime." - Ernest Hemingway |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
4ID member
|
|
|
|
Geplaatst: 02-08-2014 16:17:27 Onderwerp: |
|
|
Ik post binnenkort enkele foto's van het bos & boomgaard.  _________________ "Never think that war, no matter how necessary, nor how justified, is not a crime." - Ernest Hemingway |
|
Terug naar boven |
|
 |
|