Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
|
4ID member
|
|
|
Geplaatst: 16-04-2012 18:51:07 Onderwerp: |
|
|
olifantenhuiden dat herken ik ergens van
Zoals jullie al aanhalen, allemaal dezelfde positieve dingen meegemaakt en negatieve dingen. Het samenspel was er al, maar dat kan alleen maar verbeteren
Ik had op het laatste even problemen met het begrijpen van de handsignals Zoals gezegd, misschien best even wat inoefenen en zien dat iedereen dezelfde handsignals kent en kan gebruiken.
Ik denk dat de nieuwelingen zoals m'nne maat en die 2 nieuwe mannen te stil riepen... M'n maat riep eerder AAAAAuw, dan hit. Dit volgende keer zeker benadrukken... En een HIT is een HIT
Ikzelf had een van de eerste spelletjes een hit op m'n rifle, maar ik wist niet wat ik moest doen, hit of niet? Wat denken jullie?
Goede opwarmer voor Tigerland, ik zie er naar uit!  _________________ "In war, there are no unwounded soldiers. ~ José Narosky" |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Site Admin
|
|
|
Geplaatst: 16-04-2012 19:48:48 Onderwerp: |
|
|
Akko: ik had een hit op mijn helm en later nog een hit op mijn radio beiden waren voor mij een hit. Echte AK's zijn 7.62 da schiet los door alles, als we het realistisch houden zijn alle hits op u lijf en gerief een hit.
Voor close communicatie kunnen we handsignalen gebruiken, voor de verre afstanden zal ik mijn PRC gebruiken ism de voorhoede in tigerland. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
4ID member
|
|
|
Geplaatst: 16-04-2012 21:10:16 Onderwerp: |
|
|
Ja voor mij zijn helm en ander materiaal aan het lichaam ook een hit, maar men m16 stak namelijk boven mij... Dusja... Dan moet ik ook al zien dat m'n m16 niet geraakt Wordt?  _________________ "In war, there are no unwounded soldiers. ~ José Narosky" |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
|
|
|
Geplaatst: 16-04-2012 21:21:35 Onderwerp: |
|
|
Akko schreef: |
Ja voor mij zijn helm en ander materiaal aan het lichaam ook een hit, maar men m16 stak namelijk boven mij... Dusja... Dan moet ik ook al zien dat m'n m16 niet geraakt Wordt?  |
Ah je bent gewoon een cheater  _________________ .
Get some!! Get some!!
Anyone who runs, is a VC. Anyone who stands still, is a well-disciplined VC!
Ain't war Hell? |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
|
|
|
|
Geplaatst: 16-04-2012 23:21:03 Onderwerp: |
|
|
[/quote]
Ah je bent gewoon een cheater [/quote]
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
|
|
|
|
Geplaatst: 16-04-2012 23:31:48 Onderwerp: |
|
|
JOACHIM schreef: |
hier en daar horen vallen dat sommige een iets te dikke huid hadden en niet altijd hit riepen...volgende skirm nog een zullen we nog eens hameren op de regels
en dan heb ik het niet over mensen die op dit forum komen... |
Ik denk dat ze van goede wil zijn en dat het in orde zal komen:
Na de skirm zei een van hen me dat hij soms niet wist of hij wel of niet geraakt was (dikke vest) en daarom maar niet hit riep.
Heb dan geantwoord om in geval van twijfel altijd hit te roepen. Hij zal dat doen.
Ook dit: bij de initiele briefing had ik het over fair-play etc ... maar ben ik in feite vergeten om hen "roep hit" uit te leggen.
Da's maar later tijdens de skirm gebeurd en dan nog misschien half. Mea culpa. Next time better.
Grtz, K |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
|
|
|
Geplaatst: 17-04-2012 10:39:48 Onderwerp: |
|
|
Wij noemen ze "human tanks" of gewoon 'cheaters'.
Een gouden regel bij ons: als een cheater zijn hit niet neemt, dan blijven we erop schieten (single shot of full auto), desnoods op hun hoofd, tot ze "hit" roepen. Zo leren ze 't wel af!
Maar ik moet er wel even op hameren dat het hoofd zeker geen prioritair target is, als je iemand kan raken op zijn lichaam, doe dat dan! |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
|
|
|
Geplaatst: 17-04-2012 16:34:03 Onderwerp: |
|
|
ik zou het gewoon eerst een zeggen, dat kan ook al helpen  _________________ .
Get some!! Get some!!
Anyone who runs, is a VC. Anyone who stands still, is a well-disciplined VC!
Ain't war Hell? |
|
Terug naar boven |
|
 |
|