Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
|
|
|
|
Geplaatst: 29-10-2013 22:50:22 Onderwerp: QMI exclusieve magazijnverkoop zat 30 nov - zon 1 dec 2013 |
|
|
Zondag is 't ook Gent Militaria dus kan handig gecombineerd worden.
Bij QMI is er niet alleen Amerikaans WWII maar ze hebben ook Vietnam kledij en materiaal!!!
Allen daarheen:
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Site Admin
|
|
|
Geplaatst: 30-10-2013 09:26:46 Onderwerp: |
|
|
repro of origineel materiaal? _________________ Lets Di öi
Lets De de - Lets move out |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
|
|
|
Geplaatst: 30-10-2013 10:51:15 Onderwerp: |
|
|
WWII zowel repro als origineel kledij en materiaal.
Vietnam hoofdzakelijk origineel materiaal, ze hebben 1 repro item in stock en dat zijn OD vietnam vestjes en broeken first pattern (dacht ik), wel grotere maten. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
4ID member
|
|
|
|
Geplaatst: 05-11-2013 20:36:33 Onderwerp: |
|
|
Ik ben vorige zaterdag eens langs geweest bij qmi. Er staat daar veel gerief binnen. Redelijk veel van VN ook. Meeste zaken origineel, veel erdl, verschillende combinaties van voorlopers van woodland camouflage. Ook veel uitgaanstenues, ik was aangenaam verrast. Vriendelijke mensen en dicht bij de deur, mij zien ze niet meer bij AMS.
Bedankt voor de tip! |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
|
|
|
Geplaatst: 05-11-2013 22:57:01 Onderwerp: |
|
|
Oh cool! Da's een leuke evaluatie! |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
4ID member
|
|
|
Geplaatst: 06-11-2013 17:26:19 Onderwerp: |
|
|
Gear : Wat versta je onder origineel? Na-oorlogs is ook origineel hé… Vietnam reproductie, zoveel zie ik dat nog niet passeren als ge vergelijkt met andere tijdsperiodes. Dus in mijn ogen wel voor de hand liggend.
Op beurs in Ciney lag er wel véél na oorlogs materiaal. Ook op elke beurs waar ik qmi tegenkom… Vond het ook niet aan de goedkoopste kant, maarja dat is mijn mening hé, wie weet is het in de winkel beter, maar dat verwacht ik persoonlijk gezegd niet Een klein voorbeeldje , holster voor m1911, zwart, origineel en 75 vragen… Zelfs de wereldoorlog 2 versies gaan nog niet zoveel. Als ik zie naar de site… hun origineel is ook niet al te goedkoop...
Uniformen: Ze hebben inderdaad veel uniformen, daarvoor zou ik nog 'misschien' eens gaan zien. Maar voor de rest… Ik ben toch niet verkocht of overtuigd voor te gaan zien. Ik verkies toch kwaliteit boven kwantiteit.
Mij gaan ze blijven zien bij AMS of andere sites zoals Moore
Mij niet gelaten dat iemand daar gaat winkelen, ieder doet zijn ding/zin. Dit is gewoon mijn opinie _________________ "In war, there are no unwounded soldiers. ~ José Narosky" |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
4ID member
|
|
|
|
Geplaatst: 09-09-2014 09:43:48 Onderwerp: |
|
|
Uitgaanstenue lijkt me nog wel leuk!  _________________ "Never think that war, no matter how necessary, nor how justified, is not a crime." - Ernest Hemingway |
|
Terug naar boven |
|
 |
|