Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
|
4ID member
|
|
|
Geplaatst: 10-01-2012 22:05:33 Onderwerp: Reenactors uit Polen |
|
|
http://streetfighters.pagi.pl/
Heb via 2dehands met iemand gepraat dat al 15 jaar Vietnam reenactement doet, de site is wel in het pools, maar ze hebben wel magnifieke reenacting foto's _________________ "In war, there are no unwounded soldiers. ~ José Narosky" |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
|
|
|
Geplaatst: 10-01-2012 23:35:30 Onderwerp: |
|
|
Nou, je kunt op de Engelse vlag drukken en dan is 't in 't Engels...
Ha die website bestaat nog! Vroeger zat die op een andere url, en ik dacht dat ze van de aardbol verdwenen waren.
Maar hun fotoreeksen dateren wel van 2001-2002... er zijn precies wel heel weinig updates gebeurd.
Die mens op 2dehands zal wellicht de chauffeur zijn van die groep. Hij heeft een tijd in Antwerpen gewoond en op hun foto's was soms de Belgische nummerplaat te zien. Hij spreekt ook Nederlands. Geen idee waar die mens nu woont want ik heb nooit geen contact gegevens van hem gehad. Vroeger nog eens ontmoet tijdens de eerste edities van Wings And Wheels. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
4ID member
|
|
|
Geplaatst: 11-01-2012 14:47:11 Onderwerp: |
|
|
Dat had ik nog niet eens gezien
Hij heeft me die doorgegeven, en de foto's zijn al wel een beetje gedateerd, maar prachtig concept van de site, en dat iedereen uitgangsuniform moet hebben en dat er ook KIA's zijn... Nog niet eerder gezien
Aah daarmee!
De persoon spreekt redelijk goed nederlands en echteen vriendelijke meneer voor met mee te praten.
Zal hem eens vragen of hij nog eens naar W&W komt dit jaar _________________ "In war, there are no unwounded soldiers. ~ José Narosky" |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Site Admin
|
|
|
Geplaatst: 11-01-2012 16:22:22 Onderwerp: |
|
|